دنبال کنید
مشارکت در ساخت

تهاتر زمین با ویلا

تهاتر ملک با ویلا به این صورت انجام می‌شود که دو طرف معامله که ملک و ویلا با ارزش یکسانی در اختیار دارند و یا ارزش آن‌ها با یکدیگر متفاوت است، تصمیم می‌گیرند بدون انجام مراودات مالی و به صورت کاملا مستقیم، به تعویض ملک و ویلای خود اقدام کنند.

تهاتر زمین با ویلا

نکات مهم برای تهاتر ملک با ویلا:

یکی از مهمترین نکات لازم در انجام این نوع معاملات تعیین قیمت دقیق و کارشناسی شده املاک مورد نظر است.

این قیمت برای هر دو ملکی که قرار است با یکدیگر معاوضه و یا معامله شوند اهمیت بسیار بالایی دارد تا هیچ کدام از طرفین معامله دچار ضرر و زیان نشوند. در حقیقت یکی از مهمترین شرایط تهاتر ملک با ویلا دستیابی به سود برای هر دو طرف معامله است. اگر تمایل به فسخ یک معامله تهاتری داشته باشید باید دو طرف از آن رضایت خاطر داشته باشند. این امکان وجود دارد که تهاتر به شکل یک قرارداد میان دو نفر صورت پذیرد و یا حتی میان عده بیشتری از افراد منعقد گردد. در این صورت هم امکان فسخ معامله در شرایطی وجود خواهد داشت که تمامی طرفین قرارداد نسبت به آن رضایت داشته باشند.

معاوضه ویلا و زمین

قوانین تهاتر ملک با ویلا:

در مواقعی که تمایل به تهاتر و یا معاوضه ملک دارید مانند دیگر انواع معاملات در هنگام عقد قرارداد باید نکاتی را در نظر گرفته و شرایط خاصی را رعایت کنید تا پس از انجام این معامله متضرر و پشیمان نشوید. سعی اصلی شما بر این باشد که در معاملات تهاتری و به منظور ثبت رسمی سند و انتقال آن به دفاتر ثبت اسناد و املاک معتبر مراجعه کنید. برای انجام این معاملات به برخی از مدارک نیز نیاز پیدا خواهید کرد. برخی از مهمترین این مدارک عبارتند از کارت شناسایی، وکالتنامه طرف مقابل قرار داد و…‌

سعی داشته باشید این مدارک را به دقت بررسی کرده و یا استعلام‌های قانونی مورد نیاز را به دست آورید. ممکن است بنای مورد تهاتر و معاوضه، ورثه‌ای باشد. در این صورت به مدارک انحصار وراثت نیز نیاز داشته و یا باید تسویه مالیاتی ملک انجام شده باشد. در هنگام این معامله حضور تمامی وراث و یا نمایندگان قانونی آن‌ها ضرورت دارد.

مزایای تهاتر ملک با ویلا

مزایای تهاتر ملک با ویلا:

تهاتر ملک سبب می‌شود تا معامله مطابق با ارزش واقعی املاک مورد نظر انجام شده و از اتلاف وقت و انرژی زیاد پیشگیری به عمل آید.

در واقع معاملات تهاتری را می‌توان به ساده‌ترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان به سرانجام رساند. پس هیچ گونه وقتی از طرفین معامله تلف نخواهد شد.

شرایط تهاتر زمین با ویلا:

تهاتر ملک یک اقدام و یا معامله کاملاً تخصصی به شمار می‌رود. پس در ابتدا و پیش از هر اقدامی بهتر است با مشاورین متخصص املاک مشورت کرده و راهنمایی‌های مورد نیاز را دریافت کنید.

در صورتی که افراد متخصص و با تجربه این حوزه را برای مشورت انتخاب کنید می‌توانید با هر میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین معامله را انجام داده و از مزایای آن بهره مند شوید. با کمک و راهنمایی مشاوران ما می‌توانید بهترین املاک و یا ویلاها را برای تهاتر و معاوضه انتخاب کنید.

شرایط تهاتر زمین با ویلا

منبع: https://www.villaroyal.co/exchange-property-with-villa

شما میتوانید با شماره تماس و پلتفرم های زیر با ما در ارتباط باشین.

شبکه های ارتباطی:

واتساپ اینستاگرام

            

 

 

 

 

بدون دیدگاه

پاسخ دهید